A co svačinka, Recepty, Všechny recepty, Zdravá snídaně, Zdravé mlsání
1

Avokádový krém

Tak pokud mám chuť na něco sladkého, tak tahle dobrůtka mě vždycky uspokojí. Navíc jeho příprava je neskutečně rychlá a zabere jen pár minut.

Avokádo je velice zdravé,  je bohatým zdrojem minerálních látek draslíku, mědi, magnezia, fosforu a vitaminy C, E, K, H, B3 a B5( kyseliny pantothenové). Dužina obsahuje kyselinu olejovou, palmitovou a linolovou, což jsou kvalitní tuky. A můžeme jej konzumovat i při hubnutí.

Na 4 porce budete potřebovat

  • Jedno  zralé  avokádo
  • Jednu malou plechovku kokosového mléka
  • Větší lžička medu
  • Jeden až dva banány
  • 50 g kešu nepražené
  • Lžíce kokosu
  • Lžíce kakaa (nejlépe nepraženého)
  • Citronová šťáva z půlky citronu
  • Lístek máty na ozdobu

 

Avokádo rozkrojíme  napůl, vyndáme pecku a lžičkou vydlabeme obsah a vložíme do mixéru. Přidáme všechny ostatní ingredience a vyšleháme dohladka, rozdělíme do čtyř malých skleniček. Můžeme ozdobit drcenými kakaovými boby, mátou a sezonním ovocem.

Zda je avokádo zralé, poznáme podle toho, že je měkké a má tmavě zelenou až černou slupku. Vezměte avokádo a lehce ho zmáčkněte, vaše prsty by měly zanechat v avokádu důlek. Po rozkrojení je vnitřek měkký a mazlavý, světle zelené barvy, prakticky bez chuti.

 

B T S Kcal
hodnota jedné porce 4 19 14 244 29

DSC_9921

Související příspěvky
Výroba domácího tofu
Domácí müsli tyčinky
Bramborové placičky s uzeným tofu
1 komentář
  • Sarkar
    Odpovědět

    naprostá lahoda, jednou vyzkoušeno z Lenčiných rukou, podruhé samovýroba.. připomíná mi to pařížskou šlehačku, kterou miluju 😀

Přidat komentář

Text komentáře*

Vaše jméno*
Vaše webové stránky